SEKRETARIJAT

Sekretarijat

Radno vreme sa strankama:
Ponedeljak—četvrtak, od 8.30 do 12.30.
Petkom ne radimo sa strankama.

U Sekretarijatu Istorijskog arhiva u Pančevu moguće je dobiti overena dokumenta za regulisanje porodičnih, imovinsko-pravnih, kao i ostalih privatno-pravnih pitanja za potrebe stranke. Za izdavanje overenih prepisa ili kopija potrebno je podneti zahtev za izdavanje na propisanom obrascu, uz navođenje svrhe za koju se traži.

Zahtevi:
Uvid u projektnu dokumentaciju
Radni staž i lični dohodak
Uverenje o oduzetoj imovini
Izdavanje svedočanstva ili diplome

Popunjen obrazac doneti lično u Sekretarijat Arhiva ili poslati na e-mail adresu: arhivsek@panet.rs

Za detaljnija obaveštenja obratite se pisarnici Sekretarijata Arhiva na telefon 013/317-344 ili putem e-mail adrese: arhivsek@panet.rs